tiistai 28. helmikuuta 2012

KOVAA VAUHTIA MENNÄÄN KOHTI KEVÄTTÄ
Tänään tajusin, että enää on vähän vaan tätä kuuta jäljellä ja sitten on jo maaliskuu. Ajatella....justhan vasta oli joulu.:) Aika menee kauheeta kyytiä. Odootan kauheesti, että lumet sulaa ja saadaan omalle takapihalle viedä puutarhakalusteet. Ajateltiin aitakin laittaa, helpottaa poikien ja koirien kanssa paljon.  Laitetaan sinne myös jonkinmoinen havupuu ja kukkia puisiin laatikoihin. En halua liikaa mitään kukkapenkkejä.
Meille tulikin sunnuntaina uus perheenjäsen, aivan mielettömän söpö ja ihana kultaisennoutajanpentu.  On menny vähän sisustus nyt hetkellisesti uusiksi ja siks en voi ja viiti paljon kuvia ottaa.:) Kaikki mieluisat matot otettiin pois ja laitettiin puuvillamatot tilalle. Ne on helppo pestä, jos sattuu pennulle pisuvahinkoja.:) 
Oon kauheesti miettiny myös sellasta seinätekstitarraa. Oon voinu siitä aikasemminkin kirjotella, ainakin oon puhunu monille sellasesta. Haluisin kovasti olkkariin sen, toisaalta sen vois maalatakin, mutta se tarra vaan oli niin hirmu hieno ja sopis meijän tyhjälle seinälle tooodella hyvin. Ne on vaan aika kalliita, nooh saas nyt nähä. 
Mikähän mulle on tullu?:) Ennen en olis miettiny hetkeekään tilaanko vai en, mutta nyt. On tainnu nuukuus iskeä:) ei vais, ehkä oon sen verran jo aikuistunu ja oppinu, että joitain asioita kannattaa harkita hieman kauemmin, kun sen minuutin.:D 
Verhojen hankintaakin oon miettiny jo kauan. Haluisin meijän makuuhuoneeseen ruskeat "raskaat" sivuverhot. Ne sopis hyvin väreihin ja muutenkin, ruskee vaan on niin...:D
No nyt iski kauhee.... kauhee... mikäs se nyt onkaan, kun ei muista mitä piti kirjottaa?X) Mulle on moni sanonu, että  on vähän väärän väriset hiukset:) Hehheh:) Joopa joo, tästä blogista piti tulla sisustusblogi, mutta tääpäs onkin tämmönen meijän kotiblogi. Eix se ookkin paljon "mielenkiitoisempi"? 
Nyt tarttee lopetella ja mennä tekeen herkkuleipä, paljon salaattia, juusto, kinkku, kurkkua, paprikaa paljon ja maitoa, namsnams:) Oikein ihanaa ja unista yötä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti